Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2015-11-25
Ogłoszono dnia: 2015-11-25 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2015-12-15 15:30:00
Nr ogłoszenia: 7/2015
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie.
-
Wykształcenie wyższe inżynierskie - na kierunku inżynieria sanitarna, budownictwo ogólne
-
Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
-
Prawo jazdy kat. B.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, EWMAPA).
-
Kreatywność i samodzielność w działaniu.
-
Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
-
Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
-
Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z budownictwem w zakresie instalacji sanitarnych w tym co najmniej 1 rok w jednostkach o których mowa w art.2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r.Nr 142.poz.1593 ze zm.). w ostatnich 6 latach.
-
Znajomość procedur administracyjnych.
-
Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
-
Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem usuwania awarii wodociągowo- kanalizacyjnych.
-
Nadzór nad prawidłową realizacją projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną.
-
Egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac, a w szczególności egzekwowanie uprawnień z zakresu gwarancji i rękojmi.
-
Prowadzenie całości spraw związanych z realizacją zadań własnych gminy wynikających z ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne.
-
Nadzorowanie prac w terenie związanych z usuwaniem awarii wodociągowo-kanalizacyjnymi.
-
Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Wynagrodzenie około 2800 zł brutto
V. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
-
Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
-
Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
-
Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
-
Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
-
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
-
Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz..U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
-
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-12-15 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie do dnia 15 grudnia 2015 r. do Sekretariatu Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity (Segment A - I piętro).
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.