Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Budownictwa i Inwestycji Komunalnych
Data udostępnienia: 2014-10-09
Ogłoszono dnia: 2014-10-09 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2014-10-21 00:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2014
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe ( min. inżynierskie ) na kierunku budownictwo o specjalności konstrukcje budowlane i inżynierskie.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
2. Wykształcenie wyższe ( min. inżynierskie ) na kierunku budownictwo o specjalności konstrukcje budowlane i inżynierskie.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Co najmniej 3 – letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z budownictwem.
2. Znajomość przepisów ustawy - Prawa budowlanego, Instrukcji kancelaryjnej, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
3. Znajomość procedur administracyjnych.
4. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
5. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
6. Dyspozycyjność.
2. Znajomość przepisów ustawy - Prawa budowlanego, Instrukcji kancelaryjnej, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
3. Znajomość procedur administracyjnych.
4. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
5. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
6. Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem inwestycji.
2. Nadzór nad prawidłową realizacja projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną.
3. Egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac, a w szczególności egzekwowanie uprawnień z zakresu gwarancji i rękojmi.
4. Prowadzenie całości spraw związanych z realizacja zadań własnych gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
5. Nadzorowanie prac w terenie związanych z prowadzonymi inwestycjami i remontami.
6. Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych.
7. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
2. Nadzór nad prawidłową realizacja projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną.
3. Egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac, a w szczególności egzekwowanie uprawnień z zakresu gwarancji i rękojmi.
4. Prowadzenie całości spraw związanych z realizacja zadań własnych gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
5. Nadzorowanie prac w terenie związanych z prowadzonymi inwestycjami i remontami.
6. Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych.
7. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku ( bez możliwości wjazdu
osób niepełnosprawnych – brak windy ).
2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
warunków pracy.
3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
osób niepełnosprawnych – brak windy ).
2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
warunków pracy.
3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-10-21 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Budownictwa i Inwestycji Komunalnych” w terminie do dnia 21 października 2014 r. do Sekretariatu Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Dywity |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-10-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jerzy Wojarski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-10-09 15:01:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-10-09 15:13:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-11-05 15:25:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4629 raz(y) |