Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2025Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2025-01-13
Ogłoszono dnia: 2025-01-13
Termin składania dokumentów: 2025-01-27 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2025
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe techniczne,
6. co najmniej 3 letni staż pracy albo wykonywanie przez, co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
7. znajomość regulacji prawnych w zakresie:
a) prawa budowlanego,
b) ustawy o drogach publicznych,
c) ustawy o własności lokali,
d) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
e) ustawy prawo wodne,
f) ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
g) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
8. znajomość procedur i regulacji prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań,
9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem,
10. umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
11. odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
12. prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz o zamówieniach publicznych,
- umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz kierowania zespołem pracowników,
- dyspozycyjność,
- sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- kreatywność i samodzielność w działaniu,
- umiejętności analityczne,
- kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór nad prawidłową działalnością referatu, w tym zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań.
- Nadzór nad wykonywaniem wszelkich zadań związanych z prawidłowym administrowaniem budynkami i lokalami komunalnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: zapewnienie sprawności technicznej wszystkich instalacji i urządzeń technicznych w budynkach komunalnych, zakładanie i bieżące prowadzenie ksiąg budynków, zapewnienie wymaganych przeglądów technicznych, prowadzenie spraw ochrony przeciwpożarowej, zapewnienie bieżących remontów budynków komunalnych.
- Nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących najmu lokali komunalnych w zakresie sporządzania umów najmu oraz kontroli ich realizacji, podejmowanie działań w celu usunięcia sprawców samowolnego zajęcia lokalu przez najemcę.
- Zapewnienie opracowywania programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz innych dokumentów dotyczących zarządzania zasobem komunalnym Gminy w tym dokumentów w sprawie stawek czynszu oraz ich terminowa aktualizacja.
- Nadzór i koordynowanie prowadzenia remontów budynków komunalnych o wartości do 130 tyś. złotych.
- Nadzór nad sprawami zapewnienia ochrony przeciwpożarowej budynków i obiektów komunalnych.
- Nadzór nad zapewnieniem właściwego utrzymania czystości i porządku na terenach gminnych, utrzymania zieleni gminnej, utrzymania w należytym stanie technicznym tabliczek z nazwami ulic, placów, skwerów oraz tabliczek z numerami porządkowymi budynków gminnych.
- Nadzorowanie przejmowania sieci wodno - kanalizacyjnych na majątek Gminy Dywity.
- Dbanie o zapewnienie źródeł ciepła do gminnych obiektów użyteczności publicznej.
- Nadzór nad prowadzeniem spraw oświetlenia dróg, ulic, placów gminnych, w tym zapewnieniem usuwania awarii oświetlenia ulicznego i jego konserwacji.
- Nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących opieki nad zwierzętami bezdomnymi zgodnie z przepisami ustawy o ochronie zwierząt.
- Opracowywanie dokumentów dotyczących opieki nad zwierzętami bezdomnymi.
- Nadzór nad wydawaniem zezwoleń na posiadanie psa rasy uznawanej za agresywną i prowadzenie rejestru tych zezwoleń.
- Nadzorowanie działalności podmiotów, którym powierzono zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt.
- Nadzorowanie rekultywacji gminnego składowiska odpadów.
- Nadzór nad prowadzeniem spraw ewidencjonowania zbiorników bezodpływowych (szamb) oraz przydomowych oczyszczalni ścieków.
- Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zadań Gminy wynikających z ustawy Prawo wodne, w tym w szczególności nadzorowanie postępowań administracyjnych w sprawie naruszenia stosunków wodnych.
- Zapewnienie wykonywania zadań Gminy w zakresie ochrony przed powodzią.
- Nadzór nad eksploatacją gminnej kanalizacji deszczowej, rowów melioracyjnych oraz urządzeń wodnych, zapewnieniem należytego ich utrzymania i konserwacji oraz prowadzeniem ich ewidencji oraz inwentaryzacji.
- Nadzorowanie realizacji zadań Gminy wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach.
- Nadzór nad prowadzeniem postępowań w sprawie usuwania odpadów z miejsc do tego nieprzeznaczonych, w tym w zakresie likwidacji dzikich wysypisk śmieci.
- Nadzorowanie prowadzenia spraw związanych z utrzymaniem czystości porządku na terenie Gminy, w tym związanych z selektywną zbiórką odpadów oraz współpraca w tym zakresie z policją i strażą gminną.
- Zapewnienie opracowywania planów gospodarowania odpadami na terenie gminy, w tym z odpadami niebezpiecznymi.
- Opiniowanie projektów programów gospodarki odpadami oraz wniosków o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.
- Nadzór nad zapewnieniem warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami niebezpiecznymi.
- Prowadzenie spraw z zakresu współpracy z Zakładem Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o. o. w Olsztynie i innymi podmiotami współpracującymi z Gminą w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
- Nadzór nad wykonywaniem zadań Gminy wynikających z ustawy o drogach publicznych.
- Nadzór w zakresie zapewnienia właściwego utrzymania zimowego dróg gminnych.
- Planowanie i zapewnienie wykonania bieżących remontów ulic, dróg, chodników, ciągów pieszo-jezdnych oraz urządzeń infrastruktury drogowej.
- Nadzorowanie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogi gminnej obiektów niezwiązanych z infrastrukturą drogową oraz na zajmowanie pasa drogowego.
- Nadzorowanie spraw związanych z nadawaniem kategorii dróg oraz prowadzeniem ewidencji dróg gminnych.
- Współpraca z jednostkami administracji państwowej i samorządowej w sprawach dotyczących utrzymania, remontów oraz organizacji ruchu na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych w granicach administracyjnych gminy.
- Zapewnienie realizacji zadań w zakresie sprawozdawczości.
- Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej dotyczące zadań realizowanych w nadzorowanym referacie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-01-27 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie 27.01.2025r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 40.