ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Olsztyn

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2024-10-24

Ogłoszono dnia: 2024-10-24

Termin składania dokumentów: 2024-11-08 15:30:00

Nr ogłoszenia: 8/2024

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  7. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  8. Łatwość w nawiązywaniu relacji
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z gospodarką przestrzenną.
  2. Znajomość przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska:
  • Kpa,
  • ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  • rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczącej nowej zabudowy,
    i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  •  rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy,
3. Znajomość procedur administracyjnych,
4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przeprowadzanie procedury związanej wydaniem decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz  z przepisami odrębnymi,
  2. wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym,
  3. przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie, w zakresie prowadzonych spraw,
  4. prowadzenie rejestru wydanych przez Starostwo Powiatowe pozwoleń na budowę,
  5. prowadzenie rejestru pozwoleń na użytkowanie,
  6. prowadzenie publicznie dostępnego wykazu dokumentów zawierających dane o środowisku,
  7. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych spraw,
  8. prowadzenie rejestrów: decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym, wypisów i wyrysów z planów miejscowych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, planów miejscowych,
  9. współpraca z Referatami Urzędu Gminy Dywity w zakresie wykonywanych przez nie zadań,
  10. przygotowanie dokumentów prowadzonych spraw do archiwizacji,
  11. przygotowywanie i przekazywanie informacji w zakresie wykonywanych czynności do umieszczania w Biuletynie Informacji Publicznej,
  12. wykonywanie innych czynności zlecanych indywidualnie przez bezpośrednich przełożonych,
  13. wykonywanie zadań z zakresu prowadzenia punktu konsultacyjno-informacyjnego CZYSTE POWIETRZE w ramach podpisanego porozumienia z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej – zadania wykonywane w ilość min.10 godzin tygodniowo,
  14. prowadzenie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

(składane w języku polskim)
  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-11-08 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora  w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska” w terminie 08.11.2024r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 40.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-10-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Ptak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-10-24 15:25:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mirosław Gordon
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-10-24 15:28:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mirosław Gordon
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-11-26 12:58:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
404 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony