Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-01-02 12:38:40 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Do zadań Pełnomocnika Wójta do spraw informacji i komunikacji społecznej należy:

1.    W zakresie spraw podstawowych:
1)    kształtowanie pozytywnego wizerunku Urzędu Gminy Dywity poprzez promowanie jego priorytetowych działań oraz nawiązywanie kontaktów i współpracy z mieszkańcami, instytucjami, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami,
2)    opracowanie, wdrażanie i monitoring realizacji planu działań informacyjno-komunikacyjnych Urzędu Gminy Dywity,
3)    prowadzenie strony internetowej gminy Dywity: www.gminadywity.pl,
4)    przygotowywanie bieżących informacji o pracy i działaniach Urzędu Gminy Dywity oraz zamieszczanie ich na stronie internetowej gminy Dywity oraz stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dywity,
5)    przygotowywanie biuletynu informacyjnego pracy Urzędu Gminy Dywity – dodatek do Gazety Dywickiej,
6)    reprezentowanie Urzędu wobec mediów i przekazywanie informacji (pisemnej i ustnej) w uzgodnieniu z Wójtem,
7)    organizacja przedsięwzięć promujących gminę Dywity i Urząd Gminy Dywity,
8)    sporządzanie relacji z wydarzeń mających miejsce na terenie gminy Dywity, związanych z działalnością Urzędu Gminy Dywity,
9)    realizacja i zakup materiałów niezbędnych do działań informacyjno - promocyjnych,
10)    upowszechnianie materiałów informacyjno-promocyjnych gminy Dywity,
11)    opracowywanie projektów uchwał, materiałów, analiz, informacji i sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań,
12)    planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych do projektu budżetu gminy w zakresie wykonywanych zadań,
13)    prowadzenie spraw zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych w zakresie powierzonych obowiązków.

2.    W zakresie spraw komunikacji zbiorowej:
1)    prowadzenie spraw związanych z organizacją przewozów transportu pasażerskiego w ramach lokalnego transportu zbiorowego w obszarze administracyjnym gminy,
2)    rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących transportu zbiorowego.