Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje środowiskowe

Szczegóły informacji

Obwieszczenie o wpłynięciu wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ew. 160 (obręb Spręcowo) oraz na działkach nr ew.: 1, 4/1, 17/3, 18/7, 20, 60, 63 (obręb Sętal), gmina Dywity.

Informacja ogłoszona dnia 2022-08-04 12:52:57 przez Mirosław Gordon, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dywity, dnia 04.08.2022 r.
Wójt Gminy Dywity
  ul. Olsztyńska 32
     11-001 Dywity
 
OBWIESZCZENIE
 
            Wójt Gminy Dywity, działając na podstawie art. 33 ust 1, w związku z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.)
zawiadamia
że w dniu 01.07.2020 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ew. 160 (obręb Spręcowo) oraz na działkach nr ew.: 1, 4/1, 17/3, 18/7, 20, 60, 63 (obręb Sętal), gmina Dywity.
            Jednocześnie informuję, iż przystąpiono do oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, i tym samym rozpoczęto procedurę udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania ww. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Opracowany został Raport o oddziaływaniu na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
Organem administracji właściwym do wydania decyzji w tej sprawie jest Wójt Gminy Dywity, zaś organem biorącym udział w ocenie oddziaływania na środowisko, właściwym do dokonania uzgodnienia  jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie. W dniu 14.01.2021 r. pismem znak: GP.6220.7.2020.KB Wójt Gminy Dywity wystąpił do ww. organu o uzgodnienie warunków realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.
Dnia 25.02.2021r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska pismem znak: WOOŚ.4221.6.2021.AD wezwał Inwestora do uzupełnienia raportu.
Dnia 04.05.2022 r. Wnioskodawca uzupełnił  raport o oddziaływaniu na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia, zgodnie z wytycznymi Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska postanowieniem z dnia 23.06.2022 r., znak: WOOŚ.4221.6.2021.AD/SCH.6 uzgodnił realizację przedmiotowego przedsięwzięcia.
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest z udziałem społeczeństwa w ramach, którego zgodnie z art. 29 powołanej wyżej ustawy, każdy ma prawo do składania uwag i wniosków. W związku z powyższym zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy wraz z Raportem oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz możliwością składania uwag i wniosków.
Uwagi i wnioski dot. powyższej sprawy można składać w Urzędzie Gminy Dywity, ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity, Segment A, w pok. nr 1 w godzinach pracy Urzędu, pocztą tradycyjną pod ww. adres lub poprzez pocztę elektroniczną pod adresem: , w terminie 30 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia, tj. do dnia 07.09.2022 r.
Istnieje możliwość zapoznania się z zapoznania się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy Dywity, ul. Olsztyńska 32, Segment A, w pok. nr 1 w godzinach pracy Urzędu.
Szczegółowych informacji można uzyskać pod numerem: 089 524 76 69
Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Dywity przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu pozostaną się bez rozpatrzenia (art. 35 powołanej na wstępie ustawy).
 
z up. Wójta Gminy
Waldemar Szydlik
Sekretarz Gminy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bartosz Kucharczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-04 12:52:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mirosław Gordon
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-04 12:52:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mirosław Gordon
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-04 12:52:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
250 raz(y)