Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-01-02 12:42:20 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Do zadań na samodzielnym stanowisku do spraw zamówień publicznych należy organizowanie procesu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Dywity, a szczególności:
1) opracowywanie i aktualizacja przepisów wewnętrznych, dotyczących zamówień publicznych,
2) opracowywanie planu zamówień publicznych Urzędu na podstawie planu wydatków jego jednostek organizacyjnych,
3) nadzór nad przygotowywaniem przez jednostki organizacyjne Urzędu specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
4) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Urzędu,
5) organizacja i stały udział w komisjach przetargowych oraz opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
6) prowadzenie spraw odwoławczych w postępowaniach o zamówienie publiczne,
7) prowadzenie rejestru zamówień publicznych o wartości powyżej 14 000 EURO,
8) kontrola prowadzenia rejestru zmówień o wartości poniżej 14 000 EURO prowadzonych
w jednostkach organizacyjnych Urzędu,
9) kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez jednostki organizacyjne gminy na polecenie Wójta;
10) prowadzenie ewidencji zarządzeń Wójta związanych z powoływaniem komisji przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego;
11) opracowywanie rocznych sprawozdań z realizacji zamówień publicznych w Urzędzie,
12) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi gminy,
13) sporządzanie okresowych informacji i analiz ze swojej działalności,
14) przygotowywanie i przekazywanie informacji w zakresie wykonywanych czynności do umieszczania na stronach internetowych prowadzonych przez Urząd,
15) wykonywanie innych czynności zlecanych przez Wójta Gminy.