Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-01-02 12:42:20 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Do zadań na samodzielnym stanowisku do spraw zamówień publicznych należy organizowanie procesu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Dywity, a szczególności:
- opracowywanie i aktualizacja przepisów wewnętrznych, dotyczących zamówień publicznych,
- opracowywanie planu zamówień publicznych Urzędu na podstawie planu wydatków jego jednostek organizacyjnych,
- nadzór nad przygotowywaniem przez jednostki organizacyjne Urzędu specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Urzędu,
- organizacja i stały udział w komisjach przetargowych oraz opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- prowadzenie spraw odwoławczych w postępowaniach o zamówienie publiczne,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych o wartości powyżej 14 000 EURO,
- kontrola prowadzenia rejestru zmówień o wartości poniżej 14 000 EURO prowadzonych w jednostkach organizacyjnych Urzędu,
- kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez jednostki organizacyjne gminy na polecenie Wójta;
- prowadzenie ewidencji zarządzeń Wójta związanych z powoływaniem komisji przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego;
- opracowywanie rocznych sprawozdań z realizacji zamówień publicznych w Urzędzie,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi gminy,
- sporządzanie okresowych informacji i analiz ze swojej działalności,
- przygotowywanie i przekazywanie informacji w zakresie wykonywanych czynności do umieszczania na stronach internetowych prowadzonych przez Urząd,
- wykonywanie innych czynności zlecanych przez Wójta Gminy.