ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Dywity

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-01-02 12:52:45 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Strukturę organizacyjną Urzędu stanowią:
  1. Wójt Gminy;
  2. Zastępca Wójta;
  3. Sekretarz Gminy;
  4. Skarbnik Gminy pełniący funkcję głównego księgowego;
  5. Urząd Stanu Cywilnego i Referat Spraw Organizacyjnych - „USCO”;
  6. Referat Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu – „BS”;
  7. Referat Edukacji, Kultury i Zdrowia - „E”;
  8. Referat Finansowy - „F”;
  9. Referat Gospodarki Komunalnej - „GK”;
  10. Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa - „GN”;
  11. Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska - „GP”;
  12. Referat Inwestycji Gminnych - „IG”;
  13. Referat Innowacji i Informacji – „INN”;
  14.  Referat Jednostek Pomocniczych i Współpracy Zewnętrznej – „JPW”;
  15. Referat Kontroli Wewnętrznej i Zarządczej – „KW”;
  16. Referat Nowoczesnych Technologii Informatycznych – „NTI”;
  17. Referat Podatków i Opłat Lokalnych - „POL”;
  18. Referat Projektów Rozwojowych – „RPR”;
  19. Referat Zamówień Publicznych - „ ZP”;
  20. Wieloosobowe Stanowisko ds. Audytu Wewnętrznego – „AW”;
  21. Zespół Prawny Urzędu - „ZPU”;
  22. Pełnomocnik Wójta ds. ochrony informacji niejawnych - „IN”;
  23. Pełnomocnik Wójta ds. nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi – „NW”;
  24. Pełnomocnik Wójta do spraw rozwiązywania problemów alkoholowych - „PA”.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony