ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Dywity

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-01-02 12:52:45 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Strukturę organizacyjną Urzędu stanowią:
  1. Wójt Gminy,
  2. Sekretarz Gminy - pełniący dodatkowo funkcję Zastępcy Wójta w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
  3. Skarbnik Gminy pełniący funkcję głównego księgowego;
  4. Urząd Stanu Cywilnego i Referat Spraw Organizacyjnych - „USCO”;
  5. Referat Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu - „BS”;
  6. Referat Edukacji, Kultury i Zdrowia, - „E”;
  7. Referat Finansowy, - „F”;
  8. Referat Gospodarki Komunalnej, - „GK”;
  9. Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa - „GN”;
  10. Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, - „GP”;
  11. Referat Inwestycji Gminnych, - „IG”;
  12. Referat Innowacji i Informacji - „INN”;
  13. Referat Kontroli Wewnętrznej i Zarządczej - „KW”;
  14. Referat Nowoczesnych Technologii Informatycznych - „NTI”;
  15. Referat Podatków i Opłat Lokalnych - „POL”;
  16. Referat Projektów Rozwojowych - „RPR”;
  17. Referat Zamówień Publicznych - „ ZP”;
  18. Wieloosobowe Stanowisko ds. Audytu Wewnętrznego - „AW”;
  19. Zespół Prawny Urzędu, - „ZPU”;
  20. Pełnomocnik Wójta ds. ochrony informacji niejawnych, - „IN”;
  21. Pełnomocnik Wójta do spraw rozwiązywania problemów alkoholowych, - „PA”.
  22. Referat Jednostek Pomocniczych i Współpracy Zewnętrznej - "JPW"

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony