Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-01-02 12:52:45 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Strukturę organizacyjną Urzędu stanowią:
- 1) Wójt Gminy,
2) Sekretarz Gminy - pełniący dodatkowo funkcję Zastępcy Wójta w zakresie udzielonych pełnomocnictw,
3) Skarbnik Gminy pełniący funkcję głównego księgowego,
4) Urząd Stanu Cywilnego, - „USC”
5) Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych, - „SP”
6) Referat Finansowy, - „F”
7) Referat Podatków i Opłat Lokalnych - „POL”
8) Referat Gospodarki Komunalnej, - „GK”
9) Referat Budownictwa i Inwestycji Komunalnych, - „GB”
10) Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, - „GP”
11) Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, - „GN”
12) Referat Mienia Komunalnego - „MK”
13) Referat Edukacji, Kultury, Sportu i Zdrowia, - „E”
14) Inspektor do spraw Obrony Cywilnej, - „OC”
15) Inspektor do spraw obsługi Rady Gminy, - „BR”
16) Inspektor do spraw informatyzacji - „ INF”
17) Pełnomocnik Wójta ds. ochrony informacji niejawnych, - „IN”
18) Pełnomocnik Wójta do spraw rozwiązywania problemów alkoholowych, - „PA”
19) Pełnomocnik Wójta do spraw współpracy w organizacjami pozarządowymi - „OP”
20) Pełnomocnik Wójta do spraw informacji i komunikacji społecznej,- „IKS”,
21) Samodzielne stanowisko do spraw zamówień publicznych - „ ZP”,
22) Radca prawny, - „RP”.