ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Audytor Wewnętrzny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Wieloosobowe stanowisko ds. audytu wewnętrznego

Data udostępnienia: 2022-12-05

Ogłoszono dnia: 2022-12-05

Termin składania dokumentów: 2022-12-19 15:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2022

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z prowadzeniem audytu.
  4. Uprawnienia do zajmowania stanowiska audytora wewnętrznego określone w ustawie o finansach publicznych.
  5. Praktyczna znajomość standardów audytu wewnętrznego i metodyki przeprowadzenia audytu wewnętrznego.
  6. Znajomość prawa finansów publicznych i procedur budżetowych.
  7. Znajomość przepisów o samorządzie gminy.
  8. Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  9. Znajomość przepisów o zamówieniach publicznych.
  10. Znajomość zasad rachunkowości.
  11. Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
  12. Umiejętność zarządzania personelem.
  13. Rzetelność i terminowość.
  14. Umiejętności analityczne.
  15. Samodzielność i inicjatywa.
  16. Skuteczna komunikacja
  17. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  18. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  19. Posiadanie prawa jazdy kategorii „B” i możliwość korzystania z własnego samochodu do celów służbowych.
  20. Nieposzlakowana opinia.
  21. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  22. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność kreatywnego myślenia.
  2. Umiejętność poruszania się w przepisach w prawnych.
  3. Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
  4. Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  5. Gotowość ciągłego uczenia się.
  6. Kreatywność w działaniu.
  7. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
  8. Umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowania pism.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie pracą Wieloosobowego Stanowiska do spraw Audytu Wewnętrznego.
  2. Koordynowanie realizacji zadań audytowych (zapewniających i doradczych), opracowanie planu audytu, programów zadań, techniki i metodyki prac zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawnych, zasadami etyki zawodowej i standardami audytu wewnętrznego.
  3. Dokonywanie obiektywnej niezależnej oceny systemu kontroli zarządczej oraz wydawanie opinii sprawie adekwatności, skuteczności kontroli zarządczej w badanym obszarze.
  4. Przedstawianie wniosków, zaleceń i propozycji usprawnień w zakresie funkcjonowania jednostki, przyczyniając się do podejmowania przez Kierownictwo decyzji mających wpływ na wszelkie obszary jej działania.
  5. Uczestniczenie w procesie analizy ryzyka procesów zachodzących w obszarach działania Urzędu Gminy Dywity na podstawie zebranych informacji i prowadzonego monitoringu realizacji zaleceń wynikających ze sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych oraz wyników przeprowadzonych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych.
  6. Koordynowanie funkcjonowania audytu wewnętrznego poprzez gromadzenia planów i sprawozdań z wykonania planów oraz przygotowanie zasad wytycznych w zakresie audytu wewnętrznego.
  7. Monitorowanie realizacji zaleceń zawartych w sprawozdaniach, w tym przeprowadzenie czynności sprawdzających mających na celu ocenę dostosowania audytowej działalności do wyników zawartych w sprawozdaniach z audytu.
  8. Prowadzenie dokumentacji audytu wewnętrznego.
  9. Przygotowanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
  10. Udzielenie odpowiedzi na wpływające do referatu pisma, wnioski, zapytania mieszkańców i Radnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: wymiar ½ etatu – przeciętnie 20 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

(składane w języku polskim)
  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Kserokopia dokumentów potwierdzające uprawnienia audytora wewnętrznego określone w ustawie o finansach publicznych.
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 53.).
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-19 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego” w terminie do dnia 19 grudnia 2022 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta: Urząd Gminy Dywity, ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity, Segment A, I piętro

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 62.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

« powrót do poprzedniej strony