Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2025Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Jednostek Pomocniczych i Współpracy zewnętrznej
Data udostępnienia: 2025-01-30
Ogłoszono dnia: 2025-01-30
Termin składania dokumentów: 2025-02-13 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2/2025
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- co najmniej 2 lata stażu pracy w administracji rządowej lub samorządowej,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
- znajomość procedur i regulacji prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem,
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu przepisów o funduszu sołeckim, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych,
- sumienność,
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- kreatywność,
- kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o funduszu sołeckim, w tym:
- terminowe przygotowywanie informacji do przekazania sołtysom o wysokości funduszu sołeckiego przypadającego na sołectwo w danym roku budżetowym,
- przygotowywanie kalkulacji dotyczącej wysokości funduszu sołeckiego w danym roku budżetowym i zapewnienie terminowego przekazania informacji w tym zakresie wojewodzie.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją funduszu sołeckiego w tym, w szczególności nadzorowanie przestrzegania przez Sołtysów zasad wydatkowania środków, kontrolowanie limitu środków zaplanowanych na poszczególne zadania.
- Prowadzenie spraw związanych z wynajmem świetlic wiejskich w tym, w szczególności zapewnienie przestrzegania obwiązujących na terenie gminy procedur w tym zakresie.
- Wystawianie faktur za najem świetlic wiejskich.
- Prowadzenie spraw związanych z koordynacją innowacyjnego funduszu sołeckiego na terenie gminy.
- Obsługa administracyjno – techniczna zebrań wiejskich w sprawie wyboru sołtysa i rady sołeckiej.
- Realizacja zadań zaplanowanych z ramach innowacyjnego funduszu sołeckiego przydzielonych do Referatu Jednostek Pomocniczych i Współpracy Zewnętrznej.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia będącego w użytkowaniu mieszkańców sołectw.
- Sporządzanie listy do wypłaty diet dla sołtysów i przewodniczących osiedli.
- Opracowywanie projektów dokumentów regulujących zasady współpracy z Sołectwami i Osiedlami na terenie gminy.
- Przygotowywanie, koordynacja i obsługa techniczno-organizacyjna Dnia Sołtysa.
- Przygotowywanie i obsługa szkoleń oraz spotkań informacyjnych i konsultacyjnych z sołtysami, radami sołeckimi i kołami gospodyń wiejskich.
- Prowadzenie spraw dotyczących współpracy z Sołtysami, organami Osiedla Sterowców w Dywitach oraz Kołami Gospodyń Wiejskich.
- Zapewnienie realizacji zadań w zakresie sprawozdawczości.
- Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem na terenie gminy wyborów powszechnych i referendów w zakresie obsługi terytorialnej oraz odwodowych komisji wyborczych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-02-13 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Jednostek Pomocniczych i Współpracy zewnętrznej ” w terminie 13.02.2025 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 40.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Ptak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-01-30 13:28:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Gordon |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-01-30 13:32:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Gordon |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-01-30 13:32:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 215 raz(y) |