ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Nakładanie świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obronyDrukuj informacjęSprawa: Nakładanie świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony

Szczegóły informacji

Nakładanie świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony

Wydział: Referat Bezpieczeństwa,Transportu Zbiorowego i Sportu

Ogłoszono dnia: 2013-05-13 08:40:12

Termin załatwienia

Reguluje kodeks postępowania administracyjnego 1. Po otrzymaniu wniosku od uprawnionego organu postępowania wysyłane jest do stron zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego. 2. Jeśli strona zgłosi się sporządzany jest protokół przesłuchania strony. Jeśli strona nie zgłosi się – sporządzana jest notatka i dołączana do akt sprawy. 3. Po zebraniu materiałów dowodowych np. czy nieruchomość, pojazd mechaniczny, maszyna, stanowi własność jednej czy kilku osób, czy podlega obowiązkowi świadczeń – wg przepisów ustawy, czy osoba jest zdolna do wykonywania świadczeń itp. w zależności od sytuacji, do strony (stron) wysyłane jest zawiadomienie zgodnie z art. 10 KPA o zebraniu materiału dowodowego w sprawie i jednoczesnym wezwaniem do urzędu w celu zapoznania się z aktami sprawy. 4. Jeśli właścicielami rzeczy ruchomej lub nieruchomiej jest kilka osób wtedy postępowanie administracyjne wszczynane jest w stosunku do każdej z nich indywidualnie. Po zakończeniu postępowań decyzje również wydawane są dla każdej z tych osób oddzielnie. 5. Wydawana jest decyzja w uzasadnieniu, której szczegółowo omawiane jest uzasadnienie faktyczne i prawne.

Osoba kontaktowa

Julian Wojgieniec

Miejsce załatwienia

Referat Bezpieczeństwa,Transportu Zbiorowego i Sportu pokój nr 24 bryła B po złożeniu wniosku w Sekretariacie Urzędu Gminy pokój nr 10 bryła A.

Telefon kontaktowy

89 524 76 63

Adres e-mail

oc@ugdywity.pl

Sposób załatwienia

Reguluje kodeks postępowania administracyjnego
  1. Po otrzymaniu wniosku od uprawnionego organu postępowania wysyłane jest  do stron zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego.
  2. Jeśli strona zgłosi się sporządzany jest protokół przesłuchania strony. Jeśli strona nie zgłosi się – sporządzana jest  notatka i dołączana do akt sprawy.
  3. Po zebraniu materiałów dowodowych np. czy nieruchomość, pojazd mechaniczny, maszyna, stanowi własność jednej czy kilku osób, czy podlega obowiązkowi świadczeń – wg przepisów ustawy, czy osoba jest zdolna do wykonywania świadczeń itp. w zależności od sytuacji, do strony (stron) wysyłane jest zawiadomienie zgodnie z art. 10 KPA o zebraniu materiału dowodowego w sprawie i jednoczesnym wezwaniem do urzędu w celu zapoznania się z aktami sprawy.
  4. Jeśli właścicielami rzeczy ruchomej lub nieruchomiej jest kilka osób wtedy postępowanie administracyjne wszczynane jest w stosunku do każdej z nich indywidualnie. Po zakończeniu postępowań decyzje również wydawane są dla każdej z tych osób oddzielnie.
  5. Wydawana jest decyzja w uzasadnieniu, której szczegółowo omawiane jest  uzasadnienie faktyczne i prawne.

Miejsce odbioru

Decyzja wysyłana do stron.

Wymagane Dokumenty

Wniosek – uprawnionego organu lub instytucji.

Czas realizacji

Reguluje kodeks postępowania administracyjnego
  1. Po otrzymaniu wniosku od uprawnionego organu postępowania wysyłane jest  do stron zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego.
  2. Jeśli strona zgłosi się sporządzany jest protokół przesłuchania strony. Jeśli strona nie zgłosi się – sporządzana jest  notatka i dołączana do akt sprawy.
  3. Po zebraniu materiałów dowodowych np. czy nieruchomość, pojazd mechaniczny, maszyna, stanowi własność jednej czy kilku osób, czy podlega obowiązkowi świadczeń – wg przepisów ustawy, czy osoba jest zdolna do wykonywania świadczeń itp. w zależności od sytuacji, do strony (stron) wysyłane jest zawiadomienie zgodnie z art. 10 KPA o zebraniu materiału dowodowego w sprawie i jednoczesnym wezwaniem do urzędu w celu zapoznania się z aktami sprawy.
  4. Jeśli właścicielami rzeczy ruchomej lub nieruchomiej jest kilka osób wtedy postępowanie administracyjne wszczynane jest w stosunku do każdej z nich indywidualnie. Po zakończeniu postępowań decyzje również wydawane są dla każdej z tych osób oddzielnie.
  5. Wydawana jest decyzja w uzasadnieniu, której szczegółowo omawiane jest  uzasadnienie faktyczne i prawne.

Opłaty

Nie pobiera się.

Tryb odwoławczy

Wojewoda Warmińsko-Mazurski za pośrednictwem Wójta w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi

Decyzje są decyzjami administracyjnymi i wymagają spełnienia wymogów art. 107 przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2013 poz. 267, tekst jednolity)

Podstawa prawna

  1. świadczenia rzeczowe - rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3 sierpnia 2004 r. w sprawie świadczeń rzeczowych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz. U. z 2004 r. Nr 181, poz. 1872 z późn. zm.) - podstawa prawna wydawanej decyzji art. 208 i 210 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej ( Dz. U. z 2012r. poz. 461, tekst jednolity);
  2. świadczenia osobiste - rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 5 października 2004 r. w sprawie świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz. U. z 2004 r. Nr 229, poz. 2307 z późn. zm.) - podstawa prawna wydawanej decyzji art. 200, 202,203 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej ( Dz. U. z 2012r. poz. 461, tekst jednolity)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Julian Wojgieniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Julian Wojgieniec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-13 08:39:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Julian Wojgieniec
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-13 08:40:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Julian Wojgieniec
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-08-07 12:20:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4502 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony