ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej budynkówDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej budynków

Szczegóły informacji

Ustalenie numeracji porządkowej budynków

Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2013-05-17 10:16:50

Termin załatwienia

Wydanie stosownego zawiadomienia następuje na piśmie do właściciela nieruchomości nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia; zaświadczenie wydaje się w ciągu 7 dni.

Osoba kontaktowa

Piotr Moszczyński

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Dywity
11-001 Dywity, ul. Olsztyńska 32, SEGMENT A, pok. 10 (Sekretariat)

Telefon kontaktowy

(89) 522 87 00

Adres e-mail

gn@ugdywity.pl

Sposób załatwienia

Przyjęcie wniosku o ustalenie numeru porządkowego lub o zaświadczenia o numerze porządkowym, analiza dostępnej w urzędzie dokumentacji, przygotowanie zawiadomienia/zaświadczenia. Wydanie stosownego zawiadomienia następuje na piśmie do właściciela nieruchomości nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia; zaświadczenie wydaje się w ciągu 7 dni.

Miejsce odbioru

Samodzielne stanowisko do spraw geodezji, Segment A, pokój 4
tel. (89) 522 87 00 email: gn@ugdywity.pl

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego.
     Załączniki:
  • kserokopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu* , na której kolorem należy wyróżnić budynek będący przedmiotem wniosku.
  • inne (podać jakie).
         * niepotrzebne skreślić

Czas realizacji

Wydanie stosownego zawiadomienia następuje na piśmie do właściciela nieruchomości nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia; zaświadczenie wydaje się w ciągu 7 dni.

Opłaty

Opłata skarbowa:
- wniosek – nie podlega opłacie
- zawiadomienie - nie podlega opłacie skarbowej
- zaświadczenie –17,-zł
      - bezgotówkowo na rachunek UG Dywity : Nr 97 8857 0002 3001 0006 3890 0004
      - gotówkowo, w kasie UG Dywity, ul. Olsztyńska 32- kasa 800-1300.
 Potwierdzenie dokonania wpłaty opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku o wydanie zaświadczenia.

Tryb odwoławczy

Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które przysługuje zażalenie.

Uwagi

W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w terminie 7 dni w pok. nr 4.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne – tekst jednolity (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, Nr 182 poz. 1241, Dz. U z 2009 r. Nr 157 poz. 1241) art.  47a , Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. Nr 23, poz.125).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Moszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Moszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-17 09:34:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Cezary Kotowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-17 10:16:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Cezary Kotowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-08-25 11:37:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4086 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony