ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-06-14 10:04:16 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wymagane  dokumenty:
1. Wypełniony druk” zgłoszenie pobytu czasowego powyżej 3-m-cy”podpisany przez  właściciela/ najemcę / lokalu.
2. Tytuł prawny do lokalu/umowa najmu, akt notarialny,...../
3. Dowód osobisty właściciela/najemcy/lokalu
4. Dowód osobisty osoby meldującej się
5. Książeczka wojskowa-mężczyźni od 18 do 40 roku życia, kobiety-pielęgniarki do 40 roku życia.
6. Odpis aktu urodzenia z adnotacją o meldunku stałym  gdy zameldowanie dotyczy osoby niepełnoletniej  nie posiadającej dowodu osobistego.
« powrót do poprzedniej strony