ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dywity

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Mienia Komunalnego

Data udostępnienia: 2017-09-18

Ogłoszono dnia: 2017-09-18 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2017-09-29 15:00:00

Nr ogłoszenia: 10/2017

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki w obszarach: finanse, gospodarka przestrzenna, wycena nieruchomości.
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Prawo jazdy kat. B.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, EWMAPA, EWOPIS).
  8. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  9. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
  10. Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe, na podobnym stanowisku.
  2. Umiejętność kreatywnego myślenia.
  3. Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych
  4. Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
  5. Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  6. Gotowość ciągłego uczenia się.
  7. Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Ustalanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości.
  2. Ustalanie opłat planistycznych w związku ze wzrostem wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
  3. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi.
  4. Nabywanie gruntów na realizację celów publicznych.
  5. Regulowanie stanów prawnych i ustalanie odszkodowania za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi gminne.
  6. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w zakresie sprzedaży i wydzierżawiania nieruchomości gminnych.
  7. Odbieranie i weryfikacja (pod nadzorem) operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Dywity.
  8.  Badanie prawidłowości operatów szacunkowych pod względem zgodności z zamówieniem oraz przepisami prawa.
  9. Pozyskiwanie inwestorów planujących działalność na na terenie Gminy Dywity.
  10. Współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych.
  11. Wprowadzanie danych do ewidencji komputerowych.
  12. Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku ( bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy ),
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty (składane w języku polskim):
  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
    o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016.922 t.j. z dnia 28.06.2016r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016.902 t.j. z dnia 24.06.2017r.)
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-29 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora  w Referacie Mienia Komunalnego i Rolnictwa" w terminie do dnia 29.09.2017r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 44.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony