ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Podatków i Opłat Lokalnych

Data udostępnienia: 2018-04-17

Ogłoszono dnia: 2018-04-17 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2018-05-07 16:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2018

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne).
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  7. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  8. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Co najmniej roczna praktyka zawodowa w pracy w administracji podatkowej.
2. Znajomość przepisów prawa podatkowego, w szczególności:
1) ordynacji podatkowej,
2) ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
3. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów podatkowych w zakresie osób fizycznych i prawnych.
  2. Bieżąca kontrola wpłat podatków i w przypadku ich braku wystawianie upomnień oraz prowadzenie czynności związanych z egzekucją administracyjną w zakresie ściągania należności podatkowych.
  3. Sporządzanie informacji  i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz..U. z 2016 r., poz.922, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (tj. .Dz..U. z 2016 r., poz. 902  z póżn. zm.).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-05-07 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych” w terminie do dnia 07 maja 2018 r. do Biura Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urzad Gminy Dywity - Biuro Obsługi Interesanta (Segment A) - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Baka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-04-17 14:16:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-04-17 14:21:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-21 13:41:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2285 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony