Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Gospodarka Nieruchomościami

Szczegóły informacji

Postępowanie administracyjne w sprawie podziału nieruchomości

Informacja ogłoszona dnia 2010-06-14 10:04:59 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Symbol:
7430, 6011

Wydział:
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

Podstawa prawna:
Dział III Rozdział 1 Podziały nieruchomości  ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku(tj. z 2004r. Dz.U.Nr 261 poz.2603 z późn.zm.)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U.Nr 268 poz.2663).

Opłata skarbowa:
zwolniony

Termin odpowiedzi:
1) Jeden miesiąc od daty wpływu kompletnej dokumentacji do Urzędu Gminy;
2)  W przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej decyzja wydawana jest w terminie do dwóch miesięcy.

Do wyżej wymienionych terminów nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony lub z przyczyn niezależnych od organów.

Jednostka odpowiadająca:

Inspektor d/s geodezji i gospodarki nieruchomościami i rolnictwa

Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Dywity w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Dokumenty:
Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości, do którego zgodnie z art. 97 ust.1a należy dołączyć następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z księgi wieczystej;
2) wypis i wyrys z katastru nieruchomości;
3) decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział,  obowiązująca w dniu złożenia wniosku o podział;
4) wstępny projekt podziału, z wyjątkiem podziałów , o których mowa w art. 95;
5) protokół przyjęcia granic nieruchomości;
6) wykaz z mian gruntowych;
7) wykaz synchronizacyjny w przypadku braku zgodności księgi wieczystej z rejestrem gruntów;
8) mapę z projektem podziału.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Wąsowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wąsowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-07 09:52:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-14 10:04:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-16 17:22:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2004 raz(y)