ˆ

Ekran szczegółów informacji

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Projekt Akcelerator e-Rozwoju JST.

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2017-03-07 13:30:56 Informacja ogłoszona dnia 2017-03-07 13:37:40 przez Cezary Kotowski

Akapit nr 1 - brak tytułu

Projekt Akcelerator e-Rozwoju JST o numerze: POWR.02.18.00-00-0070/16 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
 
Celem projektu zaproponowanego przez wnioskodawcę Certes Sp. z o.o. i Partnerów JST w tym: Gminy Giby, Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie, Gminy Dywity, Gminy Świątki, Gminy Suraż, Gminy Orzysz, Gminy Stawiguda, Gminy Kobylin Borzymy, Powiatu Piskiego, Gminy Tykocin, Gminy Miasto Ełk jest wzrost jakości i dostępności usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej w 11 ww. JST oraz monitorowanie procesu ich świadczenia poprzez wdrażanie w JST rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarach podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami w okresie 01.09.1628.02.18.
 
Termin realizacji projektu:
  • od: 2016.09.01 do: 2018.02.28
Wartość projektu:
  • Wartość projektu: 2151500,00 zł w tym wkład w postaci wynagrodzeń uczestników projektu będących pracownikami Partnerów w kwocie: 338215,80 zł
Projekt przyczynie się do osiągnięcia odpowiednich celów POWER poprzez:
  • wdrożenie systemu umożliwiającego elektronizację procesu obsługi podatkowej oraz automatyzację  rozliczeń i poprawę dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy
    • podniesienie kompetencji kadr JST (440os w tym 272K) przez szkolenia z obszarów
    • podatków i opłat lokalnych (m.in. obsługi podatkowej, stosowania narzędzi elektron, obsługi klienta, orzecznictwa w procesie świadczenia e-usług w obszarze podatków, opłat lokalnych)
  • zarządzenie nieruchomościami (w zakresie orzecznictwa)
  • wdrożenie rozwiązań w JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznacz pod inwestycje w postaci platformy online elektronizację procesu świadczenia usług przez nowe e-usługi w obszarze podatków i nieruchomości w 11 ww. urzędach JST
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyla informację: Cezary Kotowski Data wytworzenia informacji: 2017-03-07 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Cezary Kotowski Data wprowadzenia do BIP 2017-03-07 13:30:56
Wprowadził informację do BIP: Cezary Kotowski Data udostępnienia informacji: 2017-03-07 13:37:40
Osoba, która zmieniła informację: Cezary Kotowski Data ostatniej zmiany: 2017-03-07 13:37:40
Artykuł był wyświetlony: 519 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu